Totul e un vis...

Iti voi chema, spre mine, pasii,
Si am sa-ti fac,
Alei din flori,
Lumini din stele,
Si un castel,
Din gandurile mele.





miercuri, 28 aprilie 2010

Mi-au spalat creieru'? ...sau ce?

Astazi, enervati de traficul infernal din oras, oamenii au inceput sa vocifereze. Si nu le-a trebuit mult sa ajunga la politica. Si dupa ce s-au certat o juma de ora, care basescu, care iliescu , (timp in care troleibuzul 66 pe Mosilor a inaintat o juma de statie), s-a bagat in discutie o doamna onorabila, cu o frizura afro, da' blonda (cre ca avea fo 60 sau p'acolo) si, nemaiputandu-i suporta pe certareti, a urlat la ei: "Hai, ca v-a spalat creierele Antena 3 si Realitatea". Moment in care, m-am simtit cu musca pe caciula, si am inceput sa ma intreb: E rea si nesanatoasa spalarea creierelor? Sau: Aceasta spalare se face selectiv? Dar daca creierul a mai fost spalat anterior, si de cate ori, oare mai are efect o noua spalare? Uite cum pleaca omul la cumparaturi, si ajunge acasa chinuit de probleme existentiale ascunse, nebanuite si nemaigandite pana atunci. Ca mi-am uitat sacosile , umbrela si copilu in troleibuz nu mai are nici o importanta! Ma intreb, oare, cine mi-a spalat ultima oara creierul? Badea , Ciutacu sau Gadea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu