Totul e un vis...

Iti voi chema, spre mine, pasii,
Si am sa-ti fac,
Alei din flori,
Lumini din stele,
Si un castel,
Din gandurile mele.





vineri, 9 aprilie 2010

Pe cand Antena 3 pe post de Europa Libera ?

Ca tot ce se intampla in tara asta, iar am un sentiment de " deja vu ", amintindu-mi de serile in care ascultam "Europa Libera" pe sest, sa nu ne prinda securitatea. Numai ca acum e vorba despre ceva mult mai mare, si mai important si anume Antena 3 ( si umbla vorba ca si Realitatea) . Urmarind seara de seara emisiunile lor, si vazand reactiile isterice ale "partidului", realizez ca se poate, ca, intr-o perioada mai mult sau mai putin indepartata, sa se intample ceva foarte urit cu postul meu preferat, si anume, sa deschid intr-o seara televizorul, si in loc de Antena 3, sa vad mira, si un text pe ecran albastru, care sa spuna ca acest post e in imposibilitate de a mai emite. Credeti ca nu se poate intampla asa ceva? Caracatita isi intinde tentaculele peste toooot ! La TVR e aranjata treaba. What's next ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu