Totul e un vis...

Iti voi chema, spre mine, pasii,
Si am sa-ti fac,
Alei din flori,
Lumini din stele,
Si un castel,
Din gandurile mele.





joi, 24 iunie 2010

E din ce in ce mai rau !

...dar, ne băgăm picioarele în ţara asta, nu mai e nimic de făcut. Am incercat, am perseverat, si... am obosit. La fel ca intr-o relaţie in care numai unul oferă, iar celălalt se mulţumeşte să primească, fără a face nici cel mai mic efort să răspundă la fel... am obosit ! Am obosit să mai văd străzile murdare, am obosit să mai trag singură la jug, fără să văd capătul , am obosit să mai aud pe toată lumea plângându-se de "Ce rău e!", si nefăcând nimic, am obosit să incerc sa fiu ca ceilalti, ca să nu ies in evidenţă prea mult. se prevăd vremuri grele, pentru Romania condusă de cine nu ne mai trebuie. Guvernul a expirat. Preşedintele a expirat. În curând o să trecem cu toţii de termenul de valabilitate. Si, apoi? ce o sa facem? Ştii de ce nu iese lumea în stradă ? Pentru că, intr-un fel sau altul, fiecare se descurcă cum poate. Nu suntem inca in situaţia in care eram in noiembrie 89. Şi preşedintele se bazează pe faptul ca nici n-o să ajungem vreodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu