Totul e un vis...

Iti voi chema, spre mine, pasii,
Si am sa-ti fac,
Alei din flori,
Lumini din stele,
Si un castel,
Din gandurile mele.





joi, 3 iunie 2010

Să-ti bagi picioarele în bugetari

Am mers azi sa-mi iau cartea de munca de la camera de comert, intrucat contabila de la fostul servici si-a bagat picioarele, si mi-a zis sa o iau personal de acolo, ca pe ea n-o mai intereseaza. Deci, intru in cladire, si , un nene de la poarta ma intreaba ce vreau, si, dupa ce îi spun ce problemă am, ma trimite afară din clădire, într-un hangar cu zeci de ghişee, ca să aflu la ce inspector e cartea mea de muncă. Când am intrat acolo, să fac apoplexie. La fiecare ghiseu, zeci de persoane. Cum adică, am întrebat, pentru o intrebare, trebuie să stau la o coadă de o oră ? DA ! mi s-a răspuns ! Dupa ce, în sfârşit aflu numele victimei, mă intorc la Cerberul de la intrarea in Camera de Comerţ şi îi spun cum şi în ce fel. Omul mă îndrumă la al doilea etaj, o cameră oarecare, unde, ajungând cu limba de-un cot şi cu hipertensiune, aflu că respectiva persoana care trebuia să-mi dea mie cartea de munca, vine numai MIERCUREAA. Azi era joi ! Am innebunit, am facut infarct si am murit în drum spre Urgenta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu